גדולי ישראל קוראים: עצרת תפילה ברחובה של עיר

    נתי קאליש No Comments on גדולי ישראל קוראים: עצרת תפילה ברחובה של עיר

    עקב מצב המלחמה הקשה יוצאים רבה של ירושלים הגאון רבי שלמה משה עמאר ומרן ראש ישיבת פורת יוסף רבי משה צדקה בקריאה לקיים מחר יום תפילה וזעקה, והוצאת התיבה לרחובה של עיר. גדולי הדור קוראים לראשי הכוללים והישיבות לשלוח את אברכי הכוללים ובחורי הישיבות להשתתף בעצרת התפילה. העצרת תועבר בשידור חי באתר 'קול חי'

    22:21
    30.04.24
    צבי טסלר No Comments on גל של התייקרות מחירים לאחר הפסח | הסל המשתלם

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    עקב מצב המלחמה הקשה יוצאים גדולי הדור בקריאה לקיים מחר יום תפילה וזעקה, והוצאת התיבה לרחובה של עיר בשעה שלוש וחצי ברחוב שמואל הנביא פינת יחזקאל. גדולי הדור קוראים לראשי הכוללים והישיבות לשלוח את אברכי הכוללים ובחורי הישיבות להשתתף בעצרת התפילה.

    וזה לשון המודעה: "מוציאין תיבה לרחובה של עיר: לאור המצב הקשה בו שרוי עם ישראל ולא ידוע מה יולד יום ואין לנו על מי להישען רק על אבינו שבשמים וכבר כתבו הרמב"ם ומרן שצריכין לזעוק ולהריע ולהוציא את התיבה לרחובה של עיר אשר על כן בהוראת גדולי התורה נקבע יום חמישי כ"ה בחודש מר חשון תשפ"ד בשעה 15:30 ליום תפילה וזעקה והוצאת התיבה לרחובה של עיר ברחוב שמואל הנביא פינת יחזקאל".

    הרבנים ממשיכים וכותבים: "ואין כוחנו אלא בפינו, על כן מבקשים מראשי הישיבות וראשי הכוללים שליט"א לשלוח את כל האברכים והבחורים להשתתף בעצרת חשובה זו והן אל כביר לא ימאס תפילת רבים, וישמור את כל עמו ישראל ויחיש הגאולה אמן" מסיימים הרבנים וחותמים בשמותיהם, הרה"ג שלמה משה עמאר שליט"א הרב הראשי לירושלים, מרן ראש הישיבה רבי משה צדקה שליט"א ראש ישיבת פורת יוסף, הרה"ג ברוך שרגא שליט"א ראב"ד ירושלים ורב שכונה גבעה הצרפתית, והרה"ג יצחק כהן שליט"א רב שכונת שמואל הנביא.

    העצרת תועבר בישידור חי באתר 'קול חי'.



    0 תגובות